Us volem explicar que tots els nens i nenes de quart hem fet una sortida cultural al MUHBA per introduir el Projecte Roma.
A tots ens ha agradat moltíssim la visita i les monitores ens han explicat com era la ciutat de Barcelona a l'època dels Romans. Hem aprés per què es va fundar Barcino, com la van construir, com eren les cases, els carrers, els temples, les termes, els comerços....
El que més ens ha agradat és imaginar-nos que nosaltres érem romans passejant per Barcino, perquè estàvem trepitjant els mateixos carres que hi havia fa dos mil anys!!!
Ah!!! I una altra cosa que ens ha agradat molt és poder anar tots junts en ferrocarril!!



No hay comentarios:
Publicar un comentario