Com ens va demanar el rei Carnestoltes comencem la setmana amb pijama!
Els nois i noies de quart hem assistit a l’escola amb pijama per poder començar la setmana de disbauxa.
Us animem a seguir el nostre blog on cada dia anirem penjant fotografies seguint les diferents consignes!
Tots sortim a passejar.
Ens posem una disfressa.
Per saltar, cantar i ballar. 






No hay comentarios:
Publicar un comentario