lunes, 25 de febrero de 2019

AVUI DILLUNS ANEM AMB ...

Bona tarda a tothom,

Com ens va demanar el rei Carnestoltes comencem la setmana amb pijama! 
Els nois i noies de quart hem assistit a l’escola amb pijama per poder començar la setmana de disbauxa. 
Us animem a seguir el nostre blog on cada dia anirem penjant fotografies seguint les diferents consignes! 

🎵🎶 Ara arriba el carnestoltes.

       Tots sortim a passejar.

Ens posem una disfressa.

            Per saltar, cantar i ballar. 🎵🎶

















No hay comentarios:

Publicar un comentario