4t primària 1819
viernes, 21 de junio de 2019
lunes, 10 de junio de 2019
MES DE MARIA
Ja han
passat uns dies del mes de maig i és per això, que els nens i les nenes de 4t
hem fet una celebració a la capella de l’escola. Aquest mes celebrem el mes de
Maria.
Maria va
ser una dona atenta, de pregària, va dir que sí a l’Esperit Sant i va estar en
tot moment al costat de Jesús. Des de l’espai Manresa hem pregat per ella
perquè és per a tots nosaltres un clar exemple de dona a seguir i a tenir en
compte a la nostre vida. Hem escoltat una cançó per parla d’ella i li hem
escrit una carta. Una carta dient tot allò que li diríem si la tinguéssim al
davant: què valenta va ser de dir-li que sí a l’Esperit Sant, com feia per
resoldre els conflictes (ja que nosaltres en tenim molts i sovint necessitem
actuar com ella), li hem demanat també que ens ajudi en aquests dies que venen,
a tenir paciència i a tenir una actitud bona amb les altres persones ... i li hem
donat les gràcies per ser com és.
Al llarg
del mes de maig hem tingut en compte, d’una manera molt especial, a les nostres
mares i preguem per elles, com preguem per Maria per tot allò que necessitem per
anar acabant un nou curs.
martes, 21 de mayo de 2019
UNA MICA MÉS DE LES COLÒNIES!!!
Bona tarda!!
Segon dia de colònies a Can Bajona. Seguim fent roda per les diferents activitats i el temps ens acompanya.
Una abraçada!!
Segon dia de colònies a Can Bajona. Seguim fent roda per les diferents activitats i el temps ens acompanya.
Una abraçada!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)








