lunes, 10 de junio de 2019

MES DE MARIA


Ja han passat uns dies del mes de maig i és per això, que els nens i les nenes de 4t hem fet una celebració a la capella de l’escola. Aquest mes celebrem el mes de Maria.

Maria va ser una dona atenta, de pregària, va dir que sí a l’Esperit Sant i va estar en tot moment al costat de Jesús. Des de l’espai Manresa hem pregat per ella perquè és per a tots nosaltres un clar exemple de dona a seguir i a tenir en compte a la nostre vida. Hem escoltat una cançó per parla d’ella i li hem escrit una carta. Una carta dient tot allò que li diríem si la tinguéssim al davant: què valenta va ser de dir-li que sí a l’Esperit Sant, com feia per resoldre els conflictes (ja que nosaltres en tenim molts i sovint necessitem actuar com ella), li hem demanat també que ens ajudi en aquests dies que venen, a tenir paciència i a tenir una actitud bona amb les altres persones ... i li hem donat les gràcies per ser com és.

Al llarg del mes de maig hem tingut en compte, d’una manera molt especial, a les nostres mares i preguem per elles, com preguem per Maria per tot allò que necessitem per anar acabant un nou curs.









martes, 21 de mayo de 2019

UNA MICA MÉS DE LES COLÒNIES!!!

Bona tarda!!

Segon dia de colònies a Can Bajona. Seguim fent roda per les diferents activitats i el temps ens acompanya.

Una abraçada!!