Seguim amb el Projecte Roma!!!
Ens agrada molt treballar per grups d'experts i estem aprenent un munt de coses sobre com vivien els romans, com era el seu dia a dia, com eren les seves cases, quins eren els seus costums, com van poder expandir-se per tot l'imperi, quins eren els seus déus, quins edificis van construir, quines coses ens van deixar que han perdurat fins els nostres dies.....
També estem aprenent a treballar en equip, ajudar-nos els uns als altres i respectar la feina de tots.
Mireu com ho fem!!!!





No hay comentarios:
Publicar un comentario