lunes, 10 de junio de 2019

MES DE MARIA


Ja han passat uns dies del mes de maig i és per això, que els nens i les nenes de 4t hem fet una celebració a la capella de l’escola. Aquest mes celebrem el mes de Maria.

Maria va ser una dona atenta, de pregària, va dir que sí a l’Esperit Sant i va estar en tot moment al costat de Jesús. Des de l’espai Manresa hem pregat per ella perquè és per a tots nosaltres un clar exemple de dona a seguir i a tenir en compte a la nostre vida. Hem escoltat una cançó per parla d’ella i li hem escrit una carta. Una carta dient tot allò que li diríem si la tinguéssim al davant: què valenta va ser de dir-li que sí a l’Esperit Sant, com feia per resoldre els conflictes (ja que nosaltres en tenim molts i sovint necessitem actuar com ella), li hem demanat també que ens ajudi en aquests dies que venen, a tenir paciència i a tenir una actitud bona amb les altres persones ... i li hem donat les gràcies per ser com és.

Al llarg del mes de maig hem tingut en compte, d’una manera molt especial, a les nostres mares i preguem per elles, com preguem per Maria per tot allò que necessitem per anar acabant un nou curs.