viernes, 21 de junio de 2019
lunes, 10 de junio de 2019
MES DE MARIA
Ja han
passat uns dies del mes de maig i és per això, que els nens i les nenes de 4t
hem fet una celebració a la capella de l’escola. Aquest mes celebrem el mes de
Maria.
Maria va
ser una dona atenta, de pregària, va dir que sí a l’Esperit Sant i va estar en
tot moment al costat de Jesús. Des de l’espai Manresa hem pregat per ella
perquè és per a tots nosaltres un clar exemple de dona a seguir i a tenir en
compte a la nostre vida. Hem escoltat una cançó per parla d’ella i li hem
escrit una carta. Una carta dient tot allò que li diríem si la tinguéssim al
davant: què valenta va ser de dir-li que sí a l’Esperit Sant, com feia per
resoldre els conflictes (ja que nosaltres en tenim molts i sovint necessitem
actuar com ella), li hem demanat també que ens ajudi en aquests dies que venen,
a tenir paciència i a tenir una actitud bona amb les altres persones ... i li hem
donat les gràcies per ser com és.
Al llarg
del mes de maig hem tingut en compte, d’una manera molt especial, a les nostres
mares i preguem per elles, com preguem per Maria per tot allò que necessitem per
anar acabant un nou curs.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)





