martes, 13 de marzo de 2018

13.03 | SID

Avui les escoles de Jesuïtes Fundació estem de celebració...de festa major!
Celebrem el Dia de Sant Ignasi! Celebrem l'empenta que va tenir Sant Ignasi de Loiola i la seva dedicació a les persones.

Hem començat el dia com a qualsevol festa major...amb el PREGÓ!

Durant el matí els nens i les nenes de 3r hem gaudit d'una estona molt especial: els nois i noies de 6è ens han explicat la vida de Sant Ignasi. S'ho havien preparat moooooolt bé.

Després del patí, hem fet una gimcana fantàstica. Hem fet una pila de proves divertidíssimes treballant en equip!

A la tarda, ens hem reunit amb la Infantil i la NEI per inaugurar els nou camp de gespa i la nova pista. Dos representants de cada classe ha corregut una de les voltes de les 122 que havíem d'aconseguir entre tota la comunitat educativa per assolir la Marató de l'Agraïment!

Us deixem unes imatges com a tastet del dia d'avui!