jueves, 10 de noviembre de 2016

CELEBREM LA CASTANYADA

El passat divendres 28 d'octubre tots els nens i nenes de 1r i 2n de Primària vam celebrar la tradicional festa de la castanyada. 

Ens va visitar la castanyera, vam fer danses, vam cantar, i vam menjar castanyes i panellets que havíem portat de casa.

Gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració !!! 











SORTIDA AL PARC DE LA SALUT

El passat dilluns 26 de setembre, tots els nens i nenes de 2n, vam fer una sortida al Parc de La Salut de Sabadell amb l'objectiu de conviure amb els companys durant unes hores en un entorn diferent.
Vam gaudir d'estones de joc lliure i també d'altres on vam organitzar jocs més dirigits com el conegut joc dels paquets, el pedra, paper, tisora "gegant" i altres. 

Tanmateix, l'activitat que va tenir més èxit va ser la de construir cabanes.
Vam passar un gran dia !!!