miércoles, 30 de enero de 2019

Benvolgudes famílies,

Avui, dia 30 de gener, hem celebrat el dia escolar de la No-Violència i La Pau. Des de l'escola volem fomentar els valors de la solidaritat, el respecte i la justícia d'entre altres. Formar als alumnes com a persones íntegres i amb criteri davant del món que els envolta és un dels nostres objectius principals. És per això que el nostre desig és que siguin conscients que aquest dia és molt més que l'absència de guerres i baralles. La pau es construeix dia a dia, amb un gest de complicitat i d'afecte, amb una mirada o amb una paraula bonica. Tal com va afirmar Gandhi "L'amor és la força més humil, però la més poderosa que disposa l'ésser humà". 

Durant aquest dia tan especial els alumnes i mestres des de 1r fins a 4t de primària ens hem reunit al pati i hem llegit un manifest. A més a més, hem disposat al mur del pati les lletres del nom d'aquest dia. Cada una d'elles estava formada per un dibuix de cada infant de la classe corresponent. Així hi havia 24 lletres, una per cada secció. Finalment amb molta alegria i companyonia, hem cantat la cançó Somnis d'infant, la qual havien estat assajant els dies previs a la diada. 












"Amor universal, No-violència i Pau. L'Amor universal és millor que l'egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra". 

No hay comentarios:

Publicar un comentario