martes, 26 de marzo de 2019

Lliga de beeball

Aquesta setmana ha finalitzat la 1era jornada de la lliga "L'esport és respecte" en què participen els alumnes de 4t EP.
Durant els partits de Beeball, que s'han anat jugant en l'hora de tutoria, hem pogut veure els alumnes motivats, implicats i gaudint de la pràctica esportiva.
Ajudar, animar, cooperar, compartir...són alguns dels objectius que aconseguim a través d'aquesta activitat.
Us n'oferim una petita mostra.





















lunes, 18 de marzo de 2019

SANT IGNASI


El dimarts 12 de març, tota l’escola va celebrar el Dia de Sant Ignasi o SID.
Durant el matí, el alumnes de 1r i 4t de primària ens vam reunir a la capella gran del col·legi per escoltar conjuntament el pregó d’inici d‘aquest dia tan destacat per a nosaltres. Una presentació sobre Sant Ignasi ens va recordar la seva vida i resposta a la crida que li feia Jesús. “Amb tot servir i estimar”.
Després, cada curs va tornar a les classes per a fer el “Bon dia” basat en la pregària de Sant Ignasi: “Senyor, que et conegui, perquè si et conec  jo t’estimaré. Senyor, que t’estimi, perquè si t’estimo jo et seguiré.”
A continuació, l’agermanament entre els alumnes 1r i 4t fent un intercanvi de polseres del SID. Els grans, aparellats amb els petitons, els van explicar el conte de la vida de Sant Ignasi i ells, a canvi, els van entregar un bonic punt de llibre personalitzat que havien preparat amb anterioritat a la classe.
Una estona d’esbarjo va donar pas a una gran gimcana en la qual, per equips, vam passar per diferents i divertides proves fins l’hora de dinar.
Per  la tarda, cada classe va elaborar un còmic de la vida de Sant Ignasi  per penjar als murals del passadís.
Un berenar de melindros i xocolata vam compartir tots junts fent gresca, jugant i ballant ... Tot plegat ens va portar al final de la festa.