jueves, 22 de diciembre de 2016

CONCERTS DE NADAL

Aquí tenim algunes fotos dels concerts de Nadal! Us hem de dir que, com cada any, els concerts van ser tot un èxit, i n'estem molt satisfets.

Aquest any vam acomiadar a l'Oriol Comelles, que ha estat el mestre de música durant molts anys. Ha arribat l'hora de jubilar-se i el concert de dimarts va ser el seu darrer concert. Va ser un comiat preciós.

Moltes gràcies Oriol, per l'amor que ens has transmès per a música!





















miércoles, 21 de diciembre de 2016

Celebració de Nadal

Durant aquests dies  ens hem anat trobant a la capella  per fer la celebració de Nadal. 
Hem pogut compartir moments molt macos.





martes, 20 de diciembre de 2016

HANDS ON

Durant aquest trimestre els alumnes de 2n hem fet una hora setmanal de Hands On. La Gemma i la Marga, conjuntament amb els tutors, ens han ajudat a fer les activitats programades.
Les primeres sessions les hem dedicat a treballar amb els Bee-bots i ens hem organitzat en petits grups. Aquí en teniu una mostra.











Visita a Can Julià

El passat 30/11 totes les seccions de 2n vam anar a Sant Esteve Sesrovires. Dins de Can Julià, una masia centenària, ens vam separar per classes i els diferents monitors ens van ensenyar el procés d'elaboració de l'oli.
Vam varejar les olives i van caure a la borrassa.
Després les vam netejar i triturar (qui volia podia provar la pasta d'oliva).
Ens van ensenyar la premsa amb la que antigament feien l'oli.
I finalment, vam etiquetar i omplir les ampolles d'oli que amb tanta il·lusió us vam portar a casa.
Tot plegat va sortir un dia rodó.