4t primària 1819
jueves, 28 de febrero de 2019
AVUI DIJOUS ANEM AMB ...🧑👧👕👚
Avui la samarreta del revés hem portat i ben contents hem estat!
El Rei Carnestoltes està ben satisfet perquè les ordres les ha donat molt bé!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario