jueves, 28 de febrero de 2019

AVUI DIJOUS ANEM AMB ...🧑👧👕👚

Avui la samarreta del revés hem portat i ben contents hem estat!
El Rei Carnestoltes està ben satisfet perquè les ordres les ha donat molt bé!








No hay comentarios:

Publicar un comentario