Aquests dies els nens i nenes de quart hem fet un taller dins del Projecte Roma.
Ens ha agradat molt perquè hem pogut recrear la ciutat de Barcelona a l'època Romana.
Primer, per grups, hem fet petites ciutats. Hi havia la plaça del Fòrum, el temple, les domus, un munt de carrers ben arrenglerats, les muralles, les termes, l'aqüeducte....
Però el més impressionant ha estat al final quan ho hem ajuntat tot i hem fet la maqueta de Barcino!!!
Mireu les fotos!!!





























No hay comentarios:
Publicar un comentario