La festa de
Carnestoltes o Carnaval és una festivitat mòbil en el calendari.
Són uns dies
en els quals regna la festa i la diversió; les disfresses, les màscares i les comparses
omplen de llum i color els carrers de pobles i ciutats així com de les escoles.
La música també ens ajuda en aquest moment i
és la protagonista de balls, rues i desfilades.
Avui ja
tenim la primera consigna donada pel nostre Rei Carnestoltes per venir dilluns.
Ja anirem penjant fotografies en el blog de cada curs.
El divendres
1 de març a la tarda tindrà lloc en el col·legi la festa final.
Una
abraçada.
Margarita Vilasís
-Cap de convivència de 3r i 4t de Primària-
No hay comentarios:
Publicar un comentario