viernes, 22 de febrero de 2019

EL REI CARNESTOLTES ENS MANA ...


La festa de Carnestoltes o Carnaval és una festivitat mòbil en el calendari.
Són uns dies en els quals regna la festa i la diversió; les disfresses, les màscares i les comparses omplen de llum i color els carrers de pobles i ciutats així com de les escoles.
 La música també ens ajuda en aquest moment i és la protagonista de balls, rues i desfilades.
Avui ja tenim la primera consigna donada pel nostre Rei Carnestoltes per venir dilluns. Ja anirem penjant fotografies en el blog de cada curs.
El divendres 1 de març a la tarda tindrà lloc en el col·legi la festa final.

Una abraçada.

Margarita Vilasís
-Cap de convivència de 3r i 4t de Primària-





No hay comentarios:

Publicar un comentario