lunes, 11 de febrero de 2019

EXPRESSIÓ ESCRITA: PROJECTE ROMA



Els alumnes de quart del col·legi Sant Ignasi vam anar al saló verd per començar el Projecte Roma i tots els professors van fer una presentació sobre el què anàvem a fer. Ens van explicar què era Roma i com es va fundar i després el tema que li tocava treballar a cadascú: edificis, religió, poble, exèrcit, les cases i què ens van aportar.
Al dia següent ens vam dividir per grups d'experts i a mi em va tocar el grup del poble. Estem aprenent com es dividia la societat romana, què feien en el dia a dia, què menjaven, com vivien, etc...
A mi m'agrada molt aquest projecte perquè aprenem coses noves i també perquè coneixen a nens i nenes d'altres classes.
La meva opinió és que es tracta d'un projecte molt divertit!!!
                                                                                           Escrit fet per: Lara Nadal (Alumna de quart).









No hay comentarios:

Publicar un comentario