miércoles, 27 de febrero de 2019

AVUI DIMECRES ANEM AMB ...🎩👑👒🧢🎓

Bona tarda a tothom,

Els alumnes de 4t, juntament amb els mestres seguim acatant les consignes amb ganes i alegria. 



👒
🎶🎵    El rei Carnestoltes ja és aquí.
👑
                  Té el cos de palla i el cap ben buit.
               
                  Per això se’ns ha acudit
🎩           
                   portar el cap com un florí.     🎵🎶🧢
🎓




















No hay comentarios:

Publicar un comentario