4t primària 1819
miércoles, 27 de febrero de 2019
AVUI DIMECRES ANEM AMB ...🎩👑👒🧢🎓
Bona tarda a tothom,
Els alumnes de 4t, juntament amb els mestres seguim acatant les consignes amb ganes i alegria.
El rei Carnestoltes ja és aquí.
Té el cos de palla i el cap ben buit.
Per això se’ns ha acudit
portar el cap com un florí.
🧢
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario