El Rei Carnestoltes està ben satisfet perquè les ordres les ha donat molt bé!
jueves, 28 de febrero de 2019
AVUI DIJOUS ANEM AMB ...🧑👧👕👚
Avui la samarreta del revés hem portat i ben contents hem estat!
El Rei Carnestoltes està ben satisfet perquè les ordres les ha donat molt bé!
El Rei Carnestoltes està ben satisfet perquè les ordres les ha donat molt bé!
miércoles, 27 de febrero de 2019
AVUI DIMECRES ANEM AMB ...🎩👑👒🧢🎓
Bona tarda a tothom,
Els alumnes de 4t, juntament amb els mestres seguim acatant les consignes amb ganes i alegria.
martes, 26 de febrero de 2019
AVUI DIMARTS ANEM AMB ...🧦👣👟
El Rei Carnestoltes no té vergonya.
Els nens i nenes de 4t el volen imitar
i, per això, un mitjó o una sabata
han portat avui sense pensar.
n’és un dia divertit.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)