viernes, 27 de octubre de 2017

20 anys Centre Sant Jaume. Felicitats!

El Centre Sant Jaume fa 20 anys i, com no podia ser d'una altra manera, des del Sant Ignasi els hem volgut felicitar i desitjar que puguin fer la seva gran tasca per molts anys més! 
Al llarg d'aquesta setmana ens hem fet fotografies que penjarem pel passadís i esperem també poder-hi posar les que feu des de casa! Us animem a participar-hi!









martes, 24 de octubre de 2017

Tutoria al Parc Francesc Macià de Malgrat de Mar

Divendres passat els alumnes de 3r d' EP de l'escola Sant Ignasi vam anar a un parc de Malgrat de Mar per conèixer-nos millor.



El joc que més ens va agradar va ser el del Titànic. Consistia en dibuixar un vaixell al terra i posar-nos tots a dintre. Mica a mica el mestre anava trencant el vaixell i cada cop era més difícil cabre-hi. 



Després del joc vam parlar de les "trampes" que alguns havíem fet, de com ens havíem sentit i vam intentar posar-nos en la pell dels altres.


Vam estar jugant a diversos jocs



Després vam jugar al joc de l'aranya peluda.
Ens vam cansar molt, però vam aconseguir una peça del puzzle que entre tots havíem de muntar.
 




 Més tard vam estar jugant amb tots els companys de la classe en els gronxadors i tobogans del parc, que eren espectaculars.



 Després de dinar vam anar a una zona del parc on hi havia gomes, maquinetes i llapis gegants. També hi havia un donut, una croissant i una magdalena molt grans. Va ser molt divertit enfilar-se damunt de totes aquestes coses.







Finalment vam anar cap a l'autocar i vam tornar a l'escola tot veient una pel·lícula molt divertida.

jueves, 19 de octubre de 2017

A PLÀSTICA FEM EL NOSTRE CATÀLEG DE COLORS!

Els nens i les nenes de 3r estem treballant el color a plàstica.
Vam començar repassant els colors primaris i secundaris amb el cercle cromàtic.

A la segona sessió ens vam convertir en creadors de nous colors i entre tots i totes vam fabricar-ne una pila!
Avui cadascú ha pogut crear el seu catàleg de colors, trobant el nom més indicat per a cada color de la col·lecció: bla d'iceberg, verd poma, color posta de sol, blaumell,...










jueves, 12 de octubre de 2017

CURS 2017-2018. COMENÇA UN NOU REPTE



El passat 12 de setembre vam començar un nou curs escolar.
L’alegria, la il·lusió  i les forces estan en nivell de màxima càrrega.
Alumnes, mestres especialistes, tutors, auxiliars, tots el que formem part d’aquest gran grup de tercer de primària farem que sigui un curs ple de reptes, d’aprenentatges i de somriures.
És un any de creixement personal molt important i, l’acompanyament dels adults que envoltem aquests infants serà indispensable.
Aquí teniu unes quantes imatges dels primers dies de curs.
Molt bon curs a tots i totes!.