viernes, 21 de diciembre de 2018

jueves, 20 de diciembre de 2018

Gamificació a l'aula


Taller de jocs matemàtics a 4t

Aquest trimestre les seccions de 4t E i F han realitzat el taller de Jocs Matemàtics. En aquest taller trimestral els alumnes interioritzen, d’una forma molt lúdica, conceptes matemàtics que,  si fossin explicats teòricament, resultarien feixucs per a una bona part de l’alumnat.





Final de dòmino el mes de octubre.

Aquestes setmanes, amb el joc del Safari Fotogràfic, estem treballant les coordenades dels punts.




viernes, 14 de diciembre de 2018

FIGURES HUMANES!!

A EDUCACIÓ FÍSICA ELS NENS I NENES HAN ESTAT FENT UN TREBALL PER PARELLES, GRUPS DE TRES I QUATRE...HA ESTAT UN TREBALL EN GRUP ON CADA UN D'ELLS HA HAGUT DE TENIR CONFIANÇA AMB ELS ALTRES I AJUDAR-SE ENTRE ELLS PER ARRIBAR A CONSTRUIR AMB EL SEU COS "UNA FIGURA HUMANA"
HA ESTAT UNA ACTIVITAT ENGRESCADORA PER A TOTS!!





















jueves, 29 de noviembre de 2018

Estació meteorològica

Durant la setmana passada els alumnes de quart vam visitar l'estació meteorològica situada a l'aula de natura de l'escola. Allà el Josep Maria Montes, meteoròleg i professor de l'ESO del centre, ens va explicar quins són els aparells que utilitzen i com els fan servir. Així doncs vam poder observar instruments com ara l'higròmetre, el penell o el pluviòmetre. Va ser una bonica visita on els infants van poder veure'ls i tocar-los de ben a prop. 






















viernes, 23 de noviembre de 2018

SSHHHH …. S’ESCOLTA MÚSICA … SANTA CECÍLIA

Cada 22 de novembre s’escolta música al l’escola i és que celebrem Santa Cecília. En els replans de les escales hi ha alumnes tocant alguna peça, trobem rètols enganxats per les parets, sentim música en directe fora o dins de les aules, escoltem música d’ambient entre les parets d’algun passadís, assistim a un petit concert d’instruments variats en el saló d’actes… Aquestes han estat algunes de les activitats musicals preparades en i per
el Cicle Mitjà.