miércoles, 22 de noviembre de 2017

DO, RE, MI, FA, SOOOL, LAAAA....FESTA DE SANTA CECÍLIA!

Avui hem tingut una rebuda a l'escola molt especial! 
Hem celebrat la festa de la música, Santa Cecília, i només entrar a l'escola ens hem trobat amb una pujada d'escala molt ben acompanyada amb la música dels companys de Cicle Superior i Secundària.
Importantíssim entrar amb calma i silenci per poder-ne gaudir.

Després, tots els nens i les nenes de CMitjà hem passat una estona plegats escoltant els companys del cicle que toquen algun instrument. Moltes gràcies a tots ells per voler-ho compartir amb nosaltres!
Al final d'aquesta estona, hem cantat tots junt La Música, de Pep Puigdemont i Beth Riera. Ens la sabíem molt bé perquè l'hem treballat moltíssim amb la Raquel, la mestra de música.

Us deixem unes quantes imatges i vídeos per compartir amb vosaltres el fantàstic dia d'avui!

























martes, 21 de noviembre de 2017

Visita als castellers de Vilafranca

Dimarts 14 de novembre els nens i nenes de 3r vam anar a visitar els castellers de Vilafranca del Penedès, que són els castellers que més premis han guanyat. Actualment, formen part de la Colla més de quatre-cents castellers i castelleres de totes les edats.


Al taller, primer ens van explicar les parts d'un castell.




Després, vam fer grups i ens van ensenyar a fer un castell de veritat!! Primer ens vam enfaixar...









Més tard, vam fer un castell de veritat entre tots...























Finalment, vam poder pujar a un casteller, des d'allà dalt es veu tot millor!!!


lunes, 20 de noviembre de 2017

Primary 3 Chit-Chat


Me and My Shadow

Child: Who are you?
Shadow: I am you.
Child: What do you do?
Shadow: I do what you do.
Child: If I move forward,
Shadow: I do, too.
Child: If I move backward,
Shadow: I do, too.
Child: If I jump, jump, jump,
Shadow: I jump, jump, jump, too.
Child: If I run, run, run,
Shadow: I run, run, run, too.
Child: I guess you are a special friend.
Shadow: We will stick together until the end.
Child: I won’t be lonely because I have you.
Shadow: I won’t be lonely because I have you, too.

The End



Well done to our Primary 3 children who performed "Me and my Shadow" in the Chit-Chat class.




lunes, 6 de noviembre de 2017

Celebrem la Castanyada!


Els alumnes de tercer i quart vam celebrar plegats aquesta dolça tradició: menjar castanyes torrades i panellets. Primer els alumnes de tercer vam cantar el poema de la Tardor als alumnes de quart i ells ens van regalar una paperina. Ja al pati, van ballar la Rumba de la Castanya. Va ser molt divertit!








domingo, 5 de noviembre de 2017

COMENCEM LA ROBÒTICA!

Per iniciar-nos en la Robòtica, hem començat a construir un robot, el WE DO,  amb sensors simples i un motor que es connecta a l'ordinador. A continuació hem programat comportaments amb una eina simple, fàcil i divertida !