Avui la primària i la NEI hem celebrat un acte conjunt pel dia escolar de la Pau i la No Violència.
Ens hem
reunit al platanar i després de la lectura d'un manifest hem construït
un trencaclosques entre tots. S'ha finalitzat l'acte cantant una cançó
anomenada Somnis d'Infant.
A continuació us compartim com hem viscut aquest dia.
miércoles, 31 de enero de 2018
viernes, 19 de enero de 2018
ANEM A L'AUDITORI!
Aquest matí, tots els alumnes de 3r hem anat a l'Auditori de Barcelona a gaudir de "Zoom. Dies de músic", una proposta que desafia la tècnica i la imaginació dels
alevins de la JONC amb músiques de Britten, Stravinsky, Toldrà, Beethoven i
Rameau i amb una presentació escènica; un zoom sobre els músics, els seus
moviments i les seves emocions.
martes, 16 de enero de 2018
UNA SORTIDA MOLT DOLÇA
Els dies van despertar freds però assolellats però les nostres forces estaven a tope. L'aventura que ens esperava valia la pena.
Els alumnes de tercer hem visitat la fàbrica de xocolata Simón Coll a Sant Sadurní d'Anoia.
Quin espectacle!
Hem pogut endinsar-nos i veure la creació de dolços de xocolata, a més de descobrir com es fan els diferents tipus d'aquest aliment vingut de l'altre part del nostre planeta.
Ha estat una experiència formidable i ni el fred ni el vent han pogut disminuir la
nostra emoció.
nostra emoció.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)































