viernes, 9 de febrero de 2018
PREGÓ DEL REI CARNESTOLTES
Durant aquesta setmana en Carnestoltes,
el Rei de les poques soltes.
una pila de consignes ens ha fet arribar
i l’avorriment s'ha acabat.
La gresca ja és aquí.
Anem-nos a divertir.
Cantarem, ballarem i riurem
i d’allò més bé ens ho passarem.
Petits i grans, menuts i gegants
poseu-vos disfresses ben elegants!
Aprofiteu i fem xerinola
una estona a l’Escola
Que comenci la festa!
Que comenci el Carnaval!
Que comenci la gresca
i el terrabastall
Els nens i nenes de 3r en personatges de còmic s’han convertit
Els de 4t a l’Època Romana s’han traslladat.
Ensenyeu bé les disfresses i passegeu per la passarel·la!!!
jueves, 8 de febrero de 2018
EL COLOM I LA LIBERTY ...ES CASEN!
A la classe de plàstica ens ha arribat un encàrrec de grans dimensions: preparar el banquet pel casament del Cristòfol Colom i l'Estàtua de la Llibertat.
Aquestes dues figures necessiten una celebració a la seva alçada i per això estem preparant uns plats enormes!
Vam pensar quins plats són típics de la gastronomia catalana i americana, ens els vam repartir entre les diferents classes i els vam observar per poder reproduir-ne tots els detalls..."a lo grande"! Primer els vam dibuixar per fixar-nos en la forma i en el color dels diferents plats.
Aquests dies en petits grups o parelles estem fent els volums amb diferents materials. El que més ens agrada és folrar els grans volums amb paper de seda i cola! Queden fantàstics!
Us deixem unes imatges de la feina que hem fet fins ara. Esperem ensenyar-vos aviat el resultat final!
Aquestes dues figures necessiten una celebració a la seva alçada i per això estem preparant uns plats enormes!
Vam pensar quins plats són típics de la gastronomia catalana i americana, ens els vam repartir entre les diferents classes i els vam observar per poder reproduir-ne tots els detalls..."a lo grande"! Primer els vam dibuixar per fixar-nos en la forma i en el color dels diferents plats.
Aquests dies en petits grups o parelles estem fent els volums amb diferents materials. El que més ens agrada és folrar els grans volums amb paper de seda i cola! Queden fantàstics!
Us deixem unes imatges de la feina que hem fet fins ara. Esperem ensenyar-vos aviat el resultat final!
miércoles, 7 de febrero de 2018
Mercabarna - Visita al mercat del peix
Hem anat a visitar el mercat del peix per aprofundir en el tema de la pesca i el sector terciari. Hem après moltes coses al museu interactiu, hem observat les característiques dels peixos a una empresa de peix i hem dinat al restaurant del mercat. Finalment hem fet un Toca-Toca de peixos. Ens ho hem passat molt bé.
Aquí teniu algunes fotos.
Aquí teniu algunes fotos.
Museu interactiu
Empresa de peix
Mengem peix
Toca-Toca
Suscribirse a:
Entradas (Atom)