martes, 26 de febrero de 2019

AVUI DIMARTS ANEM AMB ...🧦👣👟

El Rei Carnestoltes no té vergonya.
Els nens i nenes de 4t el volen imitar
i, per això, un mitjó o una sabata
han portat avui sense pensar.

🎵🎶 Dimarts de Carnestoltes
             n’és un dia divertit.
             Ens escura les “sabates”
             i ens fa anar contents al llit.🎶🎵 




















 

         

No hay comentarios:

Publicar un comentario