4t primària 1819
martes, 26 de febrero de 2019
AVUI DIMARTS ANEM AMB ...🧦👣👟
El Rei Carnestoltes no té vergonya.
Els nens i nenes de 4t el volen imitar
i, per això, un mitjó o una sabata
han portat avui sense pensar.
Dimarts de Carnestoltes
n’és un dia divertit.
Ens escura les “sabates”
i ens fa anar contents al llit.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario