4t primària 1819

martes, 25 de septiembre de 2018


JA HEM ARRIBAT !!

JA HEM COMENÇAT L'AVENTURA DE 4t !!

El primer dia sempre costa però, el fet de retrobar-se amb els companys, veure de nou les taules,  entrar pels passadissos,  pujar i baixar les escales que anem comptant,  els patis, els mestres ... tot ajuda a començar el nostre primer dia. 

Que tinguem un bon curs!!

















Publicado por MITO en 5:11 No hay comentarios:
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Entradas más recientes Entradas antiguas Inicio
Suscribirse a: Entradas (Atom)

Colaboradores

  • Alba Sicilia
  • Anna
  • CARLOS BAYARRI MARTÍN
  • CLÀUDIA ROMEU
  • Clanupi
  • MITO
  • MTGmestra
  • Marta Manich
  • Mestre2nA
  • NBoliart
  • Natalia Puigcarbo
  • VCT

Archivo del blog

  • ►  2019 (28)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (4)
    • ►  abril (7)
    • ►  marzo (3)
    • ►  febrero (10)
    • ►  enero (2)
  • ▼  2018 (33)
    • ►  diciembre (3)
    • ►  noviembre (8)
    • ►  octubre (2)
    • ▼  septiembre (1)
      • JA HEM ARRIBAT !! JA HEM COMENÇAT L'AVENTURA ...
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (3)
    • ►  abril (5)
    • ►  marzo (1)
    • ►  febrero (5)
    • ►  enero (3)
  • ►  2017 (65)
    • ►  diciembre (7)
    • ►  noviembre (7)
    • ►  octubre (4)
    • ►  junio (4)
    • ►  mayo (17)
    • ►  abril (10)
    • ►  marzo (6)
    • ►  febrero (8)
    • ►  enero (2)
  • ►  2016 (8)
    • ►  diciembre (5)
    • ►  noviembre (3)
Tema Sencillo. Con la tecnología de Blogger.