lunes, 30 de enero de 2017

Dia escolar de la No-Violència i la Pau

Avui celebrem el dia escolar de la no-violència i la Pau. Volem tenir presents totes aquelles persones que s'han hagut de desplaçar a causa de la guerra. 

En acabar l'estona de pati, tots els nens i les nenes de la EP i els seus educadors, ens hem aplegat al Platanar en rotllanes. La Sílvia, la Montse i la Joana han llegit el poema 'Podries' de la Joana Raspall i hem cantat tots junts la cançó que hem treballat a classe: 'Escolta-ho en el vent' d'en Bob Dylan. Ens han acompanyat el grup de guitarres C&G, una flauta travessera i un acordió.

Com veureu en les fotografies que adjuntem, l'acte ha sigut ben bonic.









martes, 17 de enero de 2017

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

El curs de 2n inicia el trimestre treballant, entre altres competències l'artística. La sortida a la Fundació Miró n'és un exemple del treball sobre les manisfestacions culturals i artístiques del nostre patrimoni. 
L'objectiu concret d'aquesta sortida és la valoració de l'art abstracte, el concepte de volum, així com el coneixement d'artístic.