viernes, 21 de diciembre de 2018
jueves, 20 de diciembre de 2018
Gamificació a l'aula
Aquest trimestre les seccions de 4t E i F han
realitzat el taller de Jocs Matemàtics. En aquest taller trimestral els alumnes interioritzen, d’una forma molt lúdica, conceptes matemàtics que, si fossin
explicats teòricament, resultarien feixucs per a una bona part de l’alumnat.
Final de dòmino el mes de octubre.
Aquestes setmanes, amb el joc del Safari Fotogràfic, estem treballant les coordenades dels punts.
viernes, 14 de diciembre de 2018
FIGURES HUMANES!!
A EDUCACIÓ FÍSICA ELS NENS I NENES HAN ESTAT FENT UN TREBALL PER PARELLES, GRUPS DE TRES I QUATRE...HA ESTAT UN TREBALL EN GRUP ON CADA UN D'ELLS HA HAGUT DE TENIR CONFIANÇA AMB ELS ALTRES I AJUDAR-SE ENTRE ELLS PER ARRIBAR A CONSTRUIR AMB EL SEU COS "UNA FIGURA HUMANA"
HA ESTAT UNA ACTIVITAT ENGRESCADORA PER A TOTS!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)





















