Els alumnes de 2n han interpretat amb el carilló la melodia de la cançó "Mireu els meus ànecs" i els alumnes de 4t han fet l’acompanyament amb la resta d’instruments de l’orquestra.
Ha estat una experiència molt positiva! Ha valgut la pena tantes hores d'assaig i esforç!
No hay comentarios:
Publicar un comentario