jueves, 21 de febrero de 2019

INTERCLASSES DE MÚSICA 2n-4t



Els alumnes de 2n han interpretat amb el carilló la melodia de la cançó "Mireu els meus ànecs" i els alumnes de 4t han fet l’acompanyament amb la resta d’instruments de l’orquestra.







 Ha estat una experiència molt positiva! Ha valgut la pena tantes hores d'assaig i esforç!

No hay comentarios:

Publicar un comentario