viernes, 8 de marzo de 2019

CARNAVAL !! 🤡


Durant aquesta setmana en Carnestoltes,
el Rei de les poques soltes
una pila de consignes ens ha fet arribar
i l’avorriment s'ha acabat!
La gresca ja és aquí.
Anem-nos a divertir.
Cantarem, ballarem i riurem
i d’allò més bé ens ho passarem.
Petits i grans, menuts i gegants
poseu-vos disfresses ben elegants!
Aprofiteu i fem xerinola
una estona a l’escola.
Que comenci la festa!
Que comenci el Carnaval!
Que comenci la gresca
i el terrabastall!

Benvolgudes famílies.

Aquest any al cicle mitjà i, més concretament a 4t,  els nens i nenes després de seguir les diferents consignes al llarg d’una setmana, van celebrar el carnestoltes sent personatges importants de la història.

Podíem trobar a: Albert Einstein, Salvador Dalí, Frida Kalho, Marie Curie, emperadors romans, …

Tots juntament amb els Wally’s (mestres de tot el cicle) vam gaudir de la festa i d’un berenar molt espectacular: LA COCA DE LLARDONS, típica d’aquestes dates.






























No hay comentarios:

Publicar un comentario