Durant aquesta setmana en Carnestoltes,
el Rei de les poques soltes
una pila de consignes ens ha fet arribar
i l’avorriment s'ha acabat!
La gresca ja és aquí.
Anem-nos a divertir.
Cantarem, ballarem i riurem
i d’allò més bé ens ho passarem.
Petits i grans, menuts i gegants
poseu-vos disfresses ben elegants!
Aprofiteu i fem xerinola
una estona a l’escola.
Que comenci la festa!
Que comenci el Carnaval!
Que comenci la gresca
i el terrabastall!
Benvolgudes famílies.
Aquest any al cicle mitjà i, més concretament a
4t, els nens i nenes després de seguir
les diferents consignes al llarg d’una setmana, van celebrar el carnestoltes
sent personatges importants de la història.
Podíem trobar a: Albert Einstein, Salvador
Dalí, Frida Kalho, Marie Curie, emperadors romans, …
Tots juntament amb els Wally’s (mestres de tot
el cicle) vam gaudir de la festa i d’un berenar molt espectacular: LA COCA DE
LLARDONS, típica d’aquestes dates.
No hay comentarios:
Publicar un comentario