Genial!! Quants crancs 🦀🦀🦀😊
Sí!! Hem estat de sort! L'any passat va fer mal temps i només en vam trobar dos.Ho han fet molt bé!
Que malament s'ho passen! 😜... I l'entorn és una passada! Gràcies!
Tot ha anat molt bé!!!Moltes gràcies!
Genial!! Quants crancs 🦀🦀🦀😊
ResponderEliminarSí!! Hem estat de sort! L'any passat va fer mal temps i només en vam trobar dos.
EliminarHo han fet molt bé!
Que malament s'ho passen! 😜
ResponderEliminar... I l'entorn és una passada! Gràcies!
Tot ha anat molt bé!!!
EliminarMoltes gràcies!