viernes, 5 de mayo de 2017

Seguim amb les interclasses de música!

Aquests últims dies han estat ben musicals!
Els alumnes de 4t i 2n han fet una classe de música conjunta.
Han compartit el temps, els seus aprenentatges i la il·lusió en una sessió ben especial.
Aquí us mostrem un petit "entremès" musical...









No hay comentarios:

Publicar un comentario