4t primària 1819
viernes, 5 de mayo de 2017
Seguim amb les interclasses de música!
Aquests últims dies han estat ben musicals!
Els alumnes de 4t i 2n han fet una classe de música conjunta.
Han compartit el temps, els seus aprenentatges i la il·lusió en una sessió ben especial.
Aquí us mostrem un petit "entremès" musical...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario