4t primària 1819
martes, 2 de mayo de 2017
INTERCLASSES DE MÚSICA
Hem realitzat una classe de música compartida entre 2n i 4t, ha estat molt maco!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario