Dimecres les classes de 2n A i C vam tornar de colònies. L'estada a la Marinada ha estat molt profitosa. Els alumnes han gaudit amb les activitats i dinàmiques proposades pels monitors de la casa.
Fins hi tot hem rebut la inesperada visita del pirata Potacrec.
Us pengem unes quantes fotografies de l'estada.




















No hay comentarios:
Publicar un comentario