Aquest matí ens hem adonat que el pirata Potacrec és un bromista perquè ens ha visitat i pintat mentres dormiem.
Ja hem preparat les motxilles per tornar i hem realitzat una tallers molt interessants.
Aviat ens veurem famílies!
Estem esgotats però molt I molt contents!



















































































































No hay comentarios:
Publicar un comentario