miércoles, 17 de mayo de 2017

Els pirates de 2n E I F

Ahir ens vam graduar a l'Escola de Pirates i vam ajudar al pirata Potacrec.
Aquest matí ens hem adonat que el pirata Potacrec és un bromista perquè ens ha visitat i pintat mentres dormiem.
Ja hem preparat les motxilles per tornar i hem realitzat una tallers molt interessants.
Aviat ens veurem famílies!
Estem esgotats però molt I molt contents!





















































































































No hay comentarios:

Publicar un comentario