lunes, 15 de mayo de 2017

Cada día al de matí canta el gall Kikirikí!

Bon dia famílies!
Aquest matí si algú ha arribat mig adormit s'haurà acabat de desvetllar amb els cants del nostre nou inquilí al corral, un GALL!
Sí, sí, ho heu llegit bé, tenim un gall al Sant Ignasi fent companyia a les nostres estimades gallines: la Cookie, la Chispitas, la Lucky Pucky, la Rufus Rexi i la Timi. No patiu per elles que ja el coneixíen, havíen conviscut a la granja de la Mireia.
És petit però molt alegre I ben eixerit! És de la raça Flor d'Ametller.
Després de la trista pérdua de la Brownie és una gran notícia a celebrar.
Benvingut!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario