viernes, 5 de mayo de 2017

Novetats a la biblioteca

Com ens agrada anar a la biblioteca!
Aquesta setmana tot 2n hem anat a fer una sessió a la biblioteca. La Marga, amb la seva màgia que ens convida a estimar els llibres, ens ha presentat les novetats i ens han encantat!
Hem gaudit també d'una estona de lectura tranquil·la i agradable.












No hay comentarios:

Publicar un comentario