martes, 16 de mayo de 2017

Estem a l'Equador de les colònies

Hola famílies,

Ja estem a l'Equador de les colònies i us podem dir que estem molt a gust. 
Els monitors de la Marinada són molt simpàtics, el menjar deliciós i les activitats genials!
Mireu, mireu!































































































2 comentarios: