jueves, 29 de noviembre de 2018

Estació meteorològica

Durant la setmana passada els alumnes de quart vam visitar l'estació meteorològica situada a l'aula de natura de l'escola. Allà el Josep Maria Montes, meteoròleg i professor de l'ESO del centre, ens va explicar quins són els aparells que utilitzen i com els fan servir. Així doncs vam poder observar instruments com ara l'higròmetre, el penell o el pluviòmetre. Va ser una bonica visita on els infants van poder veure'ls i tocar-los de ben a prop. 






















No hay comentarios:

Publicar un comentario