jueves, 8 de noviembre de 2018

LA FESTA DE LA CASTANYADA


La tardor, poc a poc, va arribant. Amb una mica de retard, el fred i les pluges es comencen a fer presents tot convidant-nos a celebrar-ho de nou amb una bona festa de “La Castanyada”.

Dimecres 31 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t vam poder gaudir junts d’una tradició tan bonica i nostra com és compartir, en aquestes dates, unes bones castanyes i uns dolços panellets.
La pluja ens va reunir als passadissos del voltant del claustre.

Els alumnes de 4t van oferir als de 3r el ball de “La castanyera”, convidant-los al final de la coreografia a ballar amb ells.

A les classes, els alumnes de 3r van oferir als de 4t un bonic poema que s’havien preparat molt bé.


















En acabar els de 4t els van fer entrega, un a un, d’una bonica paperina personalitzada en la que poder posar les castanyes que posteriorment menjarien.
En tornar a les aules respectives, vam compartir els boníssims panellets que havíem portat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario