La tardor, poc a poc, va
arribant. Amb una mica de retard, el fred i les pluges es comencen a fer
presents tot convidant-nos a celebrar-ho de nou amb una bona festa de “La
Castanyada”.
Dimecres 31 d’octubre, els
alumnes de 3r i 4t vam poder gaudir junts d’una tradició tan bonica i nostra
com és compartir, en aquestes dates, unes bones castanyes i uns dolços
panellets.
La pluja ens va reunir als
passadissos del voltant del claustre.
Els alumnes de 4t van oferir
als de 3r el ball de “La castanyera”, convidant-los al final de la coreografia
a ballar amb ells.
A les classes, els alumnes de 3r van oferir als de 4t un bonic poema que s’havien preparat molt bé.
En acabar els de 4t els
van fer entrega, un a un, d’una bonica paperina personalitzada en la que poder
posar les castanyes que posteriorment menjarien.
En tornar a les aules
respectives, vam compartir els boníssims panellets que havíem portat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario