Aquest curs, els alumnes de 4t podem gaudir dins
l’horari escolar d’una hora quinzenal de biblioteca de l’escola.
La Marga, la nostra bibliotecària, ens ha donat un
carnet de biblioteca per cada classe, de manera que podem demanar llibres en
préstec de consulta que necessitem.
Abans però, ens ha explicat que farem en aquesta
hora setmanal.
Algunes sessions les dedicarà a motivar-nos en la
lectura de llibres que ella consideri que ens poden agradar tant pel seu
contingut com per la riquesa d’imatges que ens parlen.
Altres sessions seran pel nostre gaudi personal de
la lectura. En elles podrem portar els nostres llibres i llegir-los o bé
demanar els que vulguem en préstec.
Pel bon funcionament d’aquestes sessions, ens ha explicat
quins llibres podem escollir tant per la temàtica com per l’edat. També ens ha
recordat que si agafem un llibre l’hem de deixar als carrets i no allà on ens
sembli que estava.
Les temàtiques porten diferents icones que ens
permeten identificar-les.









No hay comentarios:
Publicar un comentario