viernes, 23 de noviembre de 2018

SSHHHH …. S’ESCOLTA MÚSICA … SANTA CECÍLIA

Cada 22 de novembre s’escolta música al l’escola i és que celebrem Santa Cecília. En els replans de les escales hi ha alumnes tocant alguna peça, trobem rètols enganxats per les parets, sentim música en directe fora o dins de les aules, escoltem música d’ambient entre les parets d’algun passadís, assistim a un petit concert d’instruments variats en el saló d’actes… Aquestes han estat algunes de les activitats musicals preparades en i per
el Cicle Mitjà.




















No hay comentarios:

Publicar un comentario