viernes, 14 de diciembre de 2018

FIGURES HUMANES!!

A EDUCACIÓ FÍSICA ELS NENS I NENES HAN ESTAT FENT UN TREBALL PER PARELLES, GRUPS DE TRES I QUATRE...HA ESTAT UN TREBALL EN GRUP ON CADA UN D'ELLS HA HAGUT DE TENIR CONFIANÇA AMB ELS ALTRES I AJUDAR-SE ENTRE ELLS PER ARRIBAR A CONSTRUIR AMB EL SEU COS "UNA FIGURA HUMANA"
HA ESTAT UNA ACTIVITAT ENGRESCADORA PER A TOTS!!





















No hay comentarios:

Publicar un comentario