4t primària 1819

viernes, 2 de febrero de 2018

CARNAVAL, CARNAVAL,...

Ja s’acosta carnaval i el rei Carnestoltes un missatge ens ha deixat!


De moment dilluns….un barret al cap i uns mitjons de colors ben llargs!


Publicado por Anónimo en 7:19
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Colaboradores

  • Alba Sicilia
  • Anna
  • CARLOS BAYARRI MARTÍN
  • CLÀUDIA ROMEU
  • Clanupi
  • MITO
  • MTGmestra
  • Marta Manich
  • Mestre2nA
  • NBoliart
  • Natalia Puigcarbo
  • VCT

Archivo del blog

  • ►  2019 (28)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (4)
    • ►  abril (7)
    • ►  marzo (3)
    • ►  febrero (10)
    • ►  enero (2)
  • ▼  2018 (33)
    • ►  diciembre (3)
    • ►  noviembre (8)
    • ►  octubre (2)
    • ►  septiembre (1)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (3)
    • ►  abril (5)
    • ►  marzo (1)
    • ▼  febrero (5)
      • PREGÓ DEL REI CARNESTOLTES
      • EL COLOM I LA LIBERTY ...ES CASEN!
      • Mercabarna - Visita al mercat del peix
      • La Joana Vilella, de 3rB guanya el Concurs "Dibuix...
      • CARNAVAL, CARNAVAL,...
    • ►  enero (3)
  • ►  2017 (65)
    • ►  diciembre (7)
    • ►  noviembre (7)
    • ►  octubre (4)
    • ►  junio (4)
    • ►  mayo (17)
    • ►  abril (10)
    • ►  marzo (6)
    • ►  febrero (8)
    • ►  enero (2)
  • ►  2016 (8)
    • ►  diciembre (5)
    • ►  noviembre (3)
Tema Sencillo. Con la tecnología de Blogger.