viernes, 9 de febrero de 2018
PREGÓ DEL REI CARNESTOLTES
Durant aquesta setmana en Carnestoltes,
el Rei de les poques soltes.
una pila de consignes ens ha fet arribar
i l’avorriment s'ha acabat.
La gresca ja és aquí.
Anem-nos a divertir.
Cantarem, ballarem i riurem
i d’allò més bé ens ho passarem.
Petits i grans, menuts i gegants
poseu-vos disfresses ben elegants!
Aprofiteu i fem xerinola
una estona a l’Escola
Que comenci la festa!
Que comenci el Carnaval!
Que comenci la gresca
i el terrabastall
Els nens i nenes de 3r en personatges de còmic s’han convertit
Els de 4t a l’Època Romana s’han traslladat.
Ensenyeu bé les disfresses i passegeu per la passarel·la!!!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario