viernes, 9 de febrero de 2018

PREGÓ DEL REI CARNESTOLTES

Durant aquesta setmana en Carnestoltes, el Rei de les poques soltes. una pila de consignes ens ha fet arribar i l’avorriment s'ha acabat. La gresca ja és aquí. Anem-nos a divertir. Cantarem, ballarem i riurem i d’allò més bé ens ho passarem. Petits i grans, menuts i gegants poseu-vos disfresses ben elegants! Aprofiteu i fem xerinola una estona a l’Escola Que comenci la festa! Que comenci el Carnaval! Que comenci la gresca i el terrabastall Els nens i nenes de 3r en personatges de còmic s’han convertit Els de 4t a l’Època Romana s’han traslladat. Ensenyeu bé les disfresses i passegeu per la passarel·la!!!









































No hay comentarios:

Publicar un comentario