A la classe de plàstica ens ha arribat un encàrrec de grans dimensions: preparar el banquet pel casament del Cristòfol Colom i l'Estàtua de la Llibertat.
Aquestes dues figures necessiten una celebració a la seva alçada i per això estem preparant uns plats enormes!
Vam pensar quins plats són típics de la gastronomia catalana i americana, ens els vam repartir entre les diferents classes i els vam observar per poder reproduir-ne tots els detalls..."a lo grande"! Primer els vam dibuixar per fixar-nos en la forma i en el color dels diferents plats.
Aquests dies en petits grups o parelles estem fent els volums amb diferents materials. El que més ens agrada és folrar els grans volums amb paper de seda i cola! Queden fantàstics!
Us deixem unes imatges de la feina que hem fet fins ara. Esperem ensenyar-vos aviat el resultat final!
No hay comentarios:
Publicar un comentario