Avui la primària i la NEI hem celebrat un acte conjunt pel dia escolar de la Pau i la No Violència.
Ens hem
reunit al platanar i després de la lectura d'un manifest hem construït
un trencaclosques entre tots. S'ha finalitzat l'acte cantant una cançó
anomenada Somnis d'Infant.
A continuació us compartim com hem viscut aquest dia.















No hay comentarios:
Publicar un comentario