miércoles, 31 de enero de 2018

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Avui la primària i la NEI hem celebrat un acte conjunt pel dia escolar de la Pau i la No Violència.

Ens hem reunit al platanar i després de la lectura d'un manifest hem construït un trencaclosques entre tots. S'ha finalitzat l'acte cantant una cançó anomenada Somnis d'Infant.

A continuació us compartim com hem viscut aquest dia.
















No hay comentarios:

Publicar un comentario