Hem anat a visitar el mercat del peix per aprofundir en el tema de la pesca i el sector terciari. Hem après moltes coses al museu interactiu, hem observat les característiques dels peixos a una empresa de peix i hem dinat al restaurant del mercat. Finalment hem fet un Toca-Toca de peixos. Ens ho hem passat molt bé.
Aquí teniu algunes fotos.
Museu interactiu
Empresa de peix
Mengem peix
Toca-Toca
No hay comentarios:
Publicar un comentario