domingo, 4 de febrero de 2018
La Joana Vilella, de 3rB guanya el Concurs "Dibuix del Mes" de l'Espai Xocolata Simon Coll.
Fa uns dies, els alumnes de 3r vam visitar la fàbrica de xocolata Simon Coll. Quan vàrem acabar ens van animar a participar en un concurs de dibuix. El dibuix s'havia de fer en la página original del quadern d’activitats que ens donaven després de la visita a l’Espai Xocolata.
S'ha valorat la creativitat i l'edat dels participants.
La Joana s'ha endut com a premi, un lot de productes Simon Coll!
MOLTES FELICITATS, Joana!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario