4t primària 1819

viernes, 22 de diciembre de 2017

BON NADAL | 1718

Avui els nens i les nenes de 3r hem celebrat l'últim dia del trimestre!

Us volem desitjar un molt Bon Nadal i un gran 2018 ple d'il·lusió i moments especials.



























Publicado por Anónimo en 3:42
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Colaboradores

  • Alba Sicilia
  • Anna
  • CARLOS BAYARRI MARTÍN
  • CLÀUDIA ROMEU
  • Clanupi
  • MITO
  • MTGmestra
  • Marta Manich
  • Mestre2nA
  • NBoliart
  • Natalia Puigcarbo
  • VCT

Archivo del blog

  • ►  2019 (28)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (4)
    • ►  abril (7)
    • ►  marzo (3)
    • ►  febrero (10)
    • ►  enero (2)
  • ►  2018 (33)
    • ►  diciembre (3)
    • ►  noviembre (8)
    • ►  octubre (2)
    • ►  septiembre (1)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (3)
    • ►  abril (5)
    • ►  marzo (1)
    • ►  febrero (5)
    • ►  enero (3)
  • ▼  2017 (65)
    • ▼  diciembre (7)
      • BON NADAL | 1718
      • EXPERIMENT LABORATORI Durant el mes novembre e...
      • CONCERTS 1718 | Bon Nadal!
      • ENS DIVERTIM AL PATI DEL MIGDIA!
      • ARRIBEN LES NOVETATS DE LA BIBLIOTECA AMIGANT!
      • Donant-ho tot pels altres! Ho aconseguirem!
      • Engeguem la Campanya!
    • ►  noviembre (7)
    • ►  octubre (4)
    • ►  junio (4)
    • ►  mayo (17)
    • ►  abril (10)
    • ►  marzo (6)
    • ►  febrero (8)
    • ►  enero (2)
  • ►  2016 (8)
    • ►  diciembre (5)
    • ►  noviembre (3)
Tema Sencillo. Con la tecnología de Blogger.