4t primària 1819
viernes, 22 de diciembre de 2017
BON NADAL | 1718
Avui els nens i les nenes de 3r hem celebrat l'últim dia del trimestre!
Us volem desitjar un molt Bon Nadal i un gran 2018 ple d'il·lusió i moments especials.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario