Els dies 13, 14 i 19 de desembre hem pogut gaudir del ja tradicional concert de Nadal. És un moment bonic per celebrar plegats aquests dies tan especials de finals de trimestre. Amb aquest recull d'imatges us desitgem uns dies plens de llum amb les persones que us estimeu i molt bona entrada al nou any!
No hay comentarios:
Publicar un comentario