martes, 16 de enero de 2018

UNA SORTIDA MOLT DOLÇA

Els dies van despertar freds però assolellats però les nostres forces estaven a tope. L'aventura que ens esperava valia la pena.
Els alumnes de tercer hem visitat la fàbrica de xocolata Simón Coll a Sant Sadurní d'Anoia.
Quin espectacle!
Hem pogut endinsar-nos i veure la creació de dolços de xocolata, a més de descobrir com es fan els diferents tipus d'aquest aliment vingut de l'altre part del nostre planeta.
Ha estat una experiència formidable i ni el fred  ni el vent han pogut disminuir la 
nostra emoció. 








No hay comentarios:

Publicar un comentario