EXPERIMENT LABORATORI
Durant el mes novembre els alumnes de 3r E van realitzar un experiment al laboratori sobre “ la musculatura d’un ésser viu”. Per realitzar-ho van utilitzar una pota de pollastre.
La pota la van disseccionar i van observar moltes coses: els diferents músculs que la formen, com és una articulació, els tendons i els cartílags.
D’aquesta manera i sabent les semblances, s’han adonat com és una extremitat humana.







No hay comentarios:
Publicar un comentario